publicações selecionadas
-
artigo de revista
- Fashion consumption in the pandemic: unintended consumer deceleration. DOBRAS. 2023
- Consumption praxis: a study of the search for freedom from gender oppression in the context of online games. Cadernos EBAPE.BR. 2022
- Práxis de consumo: um estudo sobre a busca da libertação da opressão de gênero no contexto dos jogos on-line. Cadernos EBAPE.BR. 2022
- Transformation of Public Spaces into Emancipated Spaces by Consumers: a Longitudinal Study on the Belo Horizonte Street Carnival. Organizações & Sociedade. 2022
- Transformação de Espaços Públicos em Espaços Emancipados pelos Consumidores: um Estudo Longitudinal sobre o Carnaval de Rua de Belo Horizonte. Organizações & Sociedade. 2022
- Reforço da Subalternização Feminina no Mercado: Um Estudo Sobre as Práticas de Consumo nos Jogos On-line. Revista Interdisciplinar de Marketing. 2021
- Imposição de práticas de consumo no espaço público: um estudo sobre o ciclismo urbano. Revista Brasileira de Marketing. 2021
- Singularização dos Objetos de Segunda Mão: Um estudo no contexto de brechós de luxo. CBR - Consumer Behavior Review. 2020
- Limits on the Use of Public Space and Consumer Tactics: A Study on Urban Cycling. Latin American Business Review. 2019
- Magic consumption: a study in the context of soccer fans. Revista Brasileira de Marketing. 2019
- THE TASTE TRANSFORMATION RITUAL IN THE SPECIALTY COFFEE MARKET. Revista de Administração de Empresas. 2017
- Connoisseurship Consumption Community and Its Dynamics. Revista Brasileira de Gestao de Negocios. 2017
- CONNOISSEURSHIP CONSUMPTION AND MARKET EVOLUTION: AN INSTITUTIONAL THEORY PERSPECTIVE ON THE GROWTH OF SPECIALTY COFFEE CONSUMPTION IN THE USA. Revista Brasileira de Marketing. 2016
- CORPORATE SOCIAL RESPONSIBILITY AND HIGH AND LOW INCOME CUSTOMERS: DIFFERENT PERCEPTIONS OF BENEFIT, VALUE, PRICE AND PURCHASE INTENT. Marketing Dynamism & Sustainability-Things Change, Things Stay the Same.. 2015
- Writing for publication in business administration: Comparing insights from Brazilian and American scholars. 5TH WORLD CONFERENCE ON EDUCATIONAL SCIENCES. 2014
- Marketing Literature in Ph.D. Modules in Brazil and the United States: Description and Reflections. Procedia - Social and Behavioral Sciences. 2012
-
artigo de conferência
-
capítulo de livro
-
relatório